Who do you thonk you are..

Hejj mina fina.
Sitter just nu hemma hos pappa, har varit med Mimmi idag skulle åkt och kolla på Stuvsta Indoor med gjorde aldrig det och de var tur för det va inte i huddinge hallen det va i skogås. HAHA, tänk om jag och Tiffa hade kommit dit som muppar och ba nehe ingen cup här.. pinsamt läge det skulle vart. Men iaf min dag med Mimmi va underbar, fick se bilder och videos från Bolivia, myyysigt. Typ sen gick vi ner till mamma och bara va där sen gick Mimmi hem och åt och jag åt. Mimmi ringde mig och ba men Eve kom upp vi ska smälla smällare, sen va med Dille, åkte upp på direkten eftersom jag saknat henne och Dille också såklart. Vi va med Dille i en timme kanske sen gick vi hem till henne, kom hem vid tolv ungefär. Sen har jag bara tagit det lungt. Imorgon ska jag vara med Mimmi ska slagga där. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Tjäna pengar på bloggen!

70 kr per läsare!

Jag har 1050 kr och du kanske får mer pengar!

Läs mer här: http://lollorydhxd.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-nu.html#comment

2012-01-07 @ 01:06:59
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0