soova snart?

Ja ännu en dag har paserat. Idag var jag ju med Anna Bobbo& Julia i skärholmen, jag köpte en tröja på New Yorker och en tidning med JB affisch , OMB! Iaf, efter i hade varit i skärholmen GICK vi i regnet till Heron och jag som bara hade kofta. Vi gick och gick, det stog mycket kundvagnar på väägen.. då sa Julia..
Julia: Kolla, vad mycket kundvagnar det är ute
Eve:. säg vad man inte hittar här..
Anna: Svenskar..

HAAHAHAH, no hate!

I skärholmen så sprang vi runt som ett gäng småbarn och leta efter Justin Bieber saker. ja ni vet oss, bara justin, justin och åter igen Justiiiiiin! I Heron åt vi och va på Media Mark, där köpte Bobbo ett par hörlurar, skit fina hon köpte blåååaaa! Vi tog bussen hem, Anna slaggar ju hör idag vi har kollat två skräk filmer och bara tagit t´det chill. Nu sittter vi vid skype och facebook. Juste jag har skaffat nån typ av bildblogg, som är på engelska, d skit kul skaffa ni också och följ mig. Det är lite likt twitter. Men Anna håller nu på att somna så ska ta hand om henne puuuss ♥
http://justinbieberswife.tumblr.com/ ni måste kolllaaa

 





SWAG ÄR INGET UTAN JUSTIN BIEBER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0