NEXT: duschen!

♥ Bild från idag: Jag och Elin.. driv på mig, men Elin blev ju skit guulliiig :)

Hejhej, idag har jag inte alls gjort mkt, förutom skola. Fick vakna halv sju fast jag började 9 för pappa kunde inte köra så fick ta bussen. Tog bussen 55 från vretarna typ t Fanny för hon ville att jag skulle kma tidigare. I skolan hade jag engelska KP det gick bra, min lärare kolla på mitt steg och så, hon sa att det va på C/B nivåååå, stolt! :D Iaf. Åt hos farfar och farmor efter skolan, god mat var det! Kollade film när jag kom hen va skit trött. Men ska snart gå och duscha då blir jag pigg. Sen blir det att kolla Mammor och Minimodeller, sen lägga sig i sängen! Hörs efter 22:00 nån gång.
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0