My gun, Your head, klick klack boom, you are dead!


Hej hej mina läsare..
Varit med Rawina hela dagen, vi körde fotboll i idrottshuset. Dille kom senare med sina kusiner :) Så det va kuuuligt. Mh, nu ikv har jag nt gjort någonting alls, eller jo kollar första avsnittet av spårlöst jag älskar pogrammet! Sen så kolla jag lite av Inter matchen. Och sen facebook såklart.
Imorgon början jag nio så det blir skönt, ska upp kvart i sju bussen går 8:10 jag måste ta den för tror Fanny är ensam på morgnonen så ska hem t henne tidigare :) Anna kommer inte till skolan imorgon hon ska få tandställning. Så lycka till min kära vän! Bloggar senare genom mobilen.
Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0