hela dagen...

♥... har jag varit med Mimmi, kom hem nu. Lika kul som vanligt. Vi har kollat på gladiatoererna eller hur det stavas. Sjukt fina dom va asså. Sen kolla vi på film "Red Dog" om en hund, som är en verklig hístoria, fett bra den va... han va typ en hund för alla han brydde sig om alla, han va som en kompis för alla och så, sen så va han smart, rekomenderar den filmen! Hahha, dagen annars har jag bara väntat på Mimmi, eller aa jag duschade imorse innan jag skulle till henne. Idag stog det tacos på menyn så ja, men jag åt tacos tallrik inte med bröd och så hoppas ni fattar. Ska gå på toa nu.
CHAOO!♥
Mimmi som liten.. Den dära jugge handen asså.. :')
Mimmi och hennes lillebror: slutet på 2011 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0