Sorry för dålig uppdatering..

Hej mina fina!
Idag har jag packat klart allt till gamleby, ganska mycket blev det menmen, jag är tjej somsagt!
När jag vaknade, eller aa när mamma väckte mig, drog hon typ med mig till tumba sovandes... Men de va bra att jag följde med för fick lite saker :) Älskar dig min fina mamma!
Sen efter det så kolla jag film, känner mig tjock, har legat i soffan hela dagen men de behövs för att ladda inför gamleby en vecka med både 7or och 8or.
Happy face here aasssååå, pappa berätta nyss att djurgården vann i hockeyn! KÄRLEK!
Tänk på att nästa vecka kan det bli dålig uppdatering.. gör så gott jag kan för att uppdatera!
Byyee!
     
Tagen idag, osminkad!                  Min packning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0