skärholmen

Somna sent igår, va rädd för stormen .. HAHHAHA. Fick ställa klockan på kvart i tio för jag ville åka och köpa en peak kofta som skulle finnas för 150, men inte fans.. irriterad tjej! Menmen, fick med mig ett par mjukis hem iaf :)
Ska åka till lilje på onsdag med Anna min bästavän, vi skaaa shopppaaa.. fast en sak ni kanske inte visste om mig, är att jag blir snål när det är mina pengar! :$
Det va kaaaaoooooos i skärholmen, speciellt på Gina, herregud det gick inte ens att ta sig fram.. ska köpa ett par jeans därifrån men tror jag gör det i lilje på osndag då är det säkert inte lika mycket folk. Jag kanske sover hos Julia inatt, fick av pappa måste höra med henne bara.. min vecka är inte så fullbokad ..

Måndag: kanske slagga hos julia..
Tisdag: vara med julia
Onsdag: shopping i lilje med Anna, ST cupen på
Torsdag: hem till mamma, innebandy träning tror jag

Ja jag vet inte mer, vet nt när det är nyår, ska iaf vara med Julia då :) Ska äta frukost nu, har inte hunnit de!

Puusss



Julia :D♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min tjej...;)

Hahaaaa trodde du att det skulle finnas en PEAK för 150 kr =O oopppssss det kan jag aldrig tänka mig ;)

Puss puss på mammas tjej <3

2011-12-27 @ 19:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0