one direction..

Består av undeerbara killar, Harry Louis, Zayn, Liam och Niall, jag kan inte förklara hur kag känner för dom. Jag döööör helt enkelt för dom. Deras leeenden är obeskrvliga och deras musik får mig knäsvag. Man gråter ALLTID när man lyssnar på deras musik, då menar jag alltid. En än gång jag är helt förälskad. Dom är aa helt, asså det finns inga ord. Dom e talanger alla fem. Om de gick skulle jag gärna gifta mig med alla fem. Jag skulle gå ner på mina knän och göra vad som helst för att få träffa dom! Dom är hela min värld. Bara tvungen att skriva av mig, man vet liksom att dom finns där, ändå är dom så långt bort och man vet att det kanske e 40% chans att jag ens ser dom när kommer till stockholm ..


OMFG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0