Mitt fel...

Hade ju fotboll cup igårkväll.. gick väl bra tills jag fick stå i mål, tiffa stog dom två första matcherna, mot Tyresö blev det 1-1 och mot Bajen vann vi med 2-1 :D Lycklig tjej! och vi i laget ääärr sånna kämpar! Iaf sen tredje matcher är jag så dum att jag står i mål som typ är rädd och är så nervös så man vill spy typ, fråga inte ens hur det gick! Iaf, när jag skulle göra sista eller om det va näst sista utkastet så hände cet nått med min rygg, det typ sträcktes till eller så, så nu kan jag inte gå, jag tar typ ett steg på en minut, och måste ha hjälp upp när jag väl sitter eller ligger i sängen! Jag är skit arg, för nu kommer jag nt kunna spela innebandy heller! Ska äta frukost nu!
chao♥

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

tack :D

allt bra?

2011-12-29 @ 14:30:13
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0