Mitt beeeeen :(

Hej förlåt för ingen bloggning idag, jag vaknade halv 1, av att jag hade sjukt ont i hela höger ben och ryggen jag pallar seriöst inte, kan inte ens böja mig och benes kan jag knappt rröööörrraaa!!! :'( kollade på film med lillesyster och kusin, sen åt jag frukost eller aa nuddlar. Efter det så typ satt jag vid facebook, sen kollade jag på Pippi med Elvira. Hm sen hämta vi Julia vid fem, åkte hem färga håret och fixa, mitt hår blev bra, bild kommer imorgon. Jag färga Julias, det blev också bra, föruton att hon blir lite fläckig och orange på vissa ställen.. men de funkar! Hm, sen åt vi, blev kött. Imorgon är det ju nyår, ränka med bildbomb! Jag ska ha svarta jeans med en instoppad tröja, som är blå/vit randig! :)
Iaf nu sitter jag och chattar på facebook, och alla tycker min hårfärg passar min insida, om ni inte fattar så tycker dom att jag är osmart asså, blondin! .. -_-
Iaf chaaooo! :) ♥
Förlåt att den e sne, menmen, bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0