lite mer läsare tack!

Jag behöver mer läsare, srid gärna min blogg!
Ska göra min blogg lite roligare, så komentera vad du tycker jag ska börja göra! :)

Min kväll, jag hade innebandy träning klockan 7, vi mötte 99orna och vann med 11-3 tror jag, jag gjorde ett mål och säkert några assist. Knuffa en tjej över sarien också, fick 2min på den, men det av absolut inte meningen! Iaf, efter det ägag vi ida, finsn video på facebook för den som vill se. Imorgon är det näst sista dagen på veckan, lite chill asså. Mamma vecka till nästa fredag, då de typ är julafton på lördag nästa vecka tror jag! ska vara lite på facebook innan jag ska lägga mig i sängen! Sov sött mina fina bloggläsare!

Chao!

Mina ögon säger mer än mina ord till dig, jag blev kär på första ögonkastet..

Kommentarer
Postat av: julia

bilder i varjeeeee inlägg brukar få mer läsare :)<3

2011-12-15 @ 15:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0