lång dag

Hejhej, vaknade vid halv ett ungefär, sov ju hos Julia, sen skrev bella exakt när jag kom hem om jag ville följa emd henne och klippa sig, då va det bara att fixa sig och möta henne, hon blir skit fin i håret! :D
Vi klippte oss Dille showareeen ni vet, hos hennes mamma. Sen gick vi till Willys och köpte godis sen bussen hem! Vi kollade på dear john, sjukt bra film, jag satt och garva åt Bella för hon grät så mycket. Imorgon ska jag shoppa med Anna och Fanny, i skärholmen blir det. Vi åker vid tio, jag som trodde jag skulle få sova ut på lovet men så är det inte. Imorgon natt har jag ju turnering också, vi möter Sollentuna, Hammarby och Tyresö. Ingen lätt grupp, men vi ska visa vad vi går för!

Puss, ska kolla facebook nu..


Jag och belliio! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0