Hos kusinerna

Hej, efter att jag hade kollat på Sebastians match åkte jag vidare till Rasmus, hans lillebrors fotbolls träning :)
Det va ganska kul, dom små är så söta men trögfattade .. HAHA! Efter att vi kom hem åkte jag Åse, deras mamam och handlade på ICA, där sa jag att jag pönska mig en sak i julklapp hon ba aa men vi köper den nu annars glömer jag de så ah, nu vet man vad man ska få då! När vi kom hem så hjälpte jag till med maten så vi ska äta snart. Ska gå nu!
Måste bara berätta hade en underbar sommar, jag va på Parken Zoo som ligger i eskelstuna*stavning .. Men iaf, vi hade det så mysigt, vi bodde i husvagn, Jag, Rasmus, Sebastian, Åse och min farbror! Lägger in bilder i ett eget inlägg nu direkt! :)
Ha're gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0