hänt mkt

Ja somsagt idag har det hänt mycket, jag vaknade och sådär som vanligt och gick upp duschade fixade mig allt sånt. Sen var det dags att åka på Emelies konsert i högalidskyrkan, där va de mysigt värre men exakt innan vi skulle åka ringer Emil mamma och ba jag har gjort illa handen och kommer hem, vi alla kollar på handen och säger nästan samtidigt den är svullen.. Hm akuten nästa, morfar åkte med honom .. RESULTAT= SPRICKA I HANDEN, men lyckat Emil så klantigt.. men jag ska inte säga nått men ändå!
Iaf tillbaka till Emelies konsert, där såg jag typ världens finaste kille.. japp ni läste rätt. Nog om det.
Nu sitter jag hemma och gör ingenting, eller jo lyssnar på musik. Skönt att vara ledig imorgon, ska nog och hälsa på Tuna.. sweeaaaat dreaaaaams! :)


Stackars liten ..

ACCEPTERA ELLER TAGGA!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0