fredag i mitt <3

Jahap då va denna dag avklarad.
Måste börja med att berätta att vi fått en sjukt fin ny kille i skolan .. OMG säger jag bara, han har fett fint leende också!
Men iaf, fick krama om Fanny ganska mycket idag, beroende på lite saker hon inte vill att jag sprider ut. Anna som är min bästavän, vi gick runt och skrev snopp på allas händer.. HE-HE. Hmm, ja sen hade jag catfight med Fanny som vanligt, hon rita på mig med en turspenna i nacken och jag fick typ ryck. Lunchen va ingeee gooood, så jag tog flingor med mjölk. Blev klar med alla mina mål för denhär terminen så de va as skönt!
Idag är de pappa vecka. Jag älskar min pappa! :D
Iaf, ska vara social på fb nu! Pussen!

Anna bästavän, älskar dig såååå mkt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0