Fotboll ..

Jag har spleat i drygt 9år och vet hur hårt det är, det är svårt, det är lätt, det är tråkigt det är roligt beronde på vad man tycker. Jag lever för fotbollen och gjort sen jag va 6år. Haft jobbiga stunder i nackdala, som jag gått i hela livet.. Tänk på att byta lag mycket, men då skulle jag inte kunna fortsätta med innebandyn vilket jag vill, jag vill bli bättre. Jag tål mycket och böörjar aldrig gråta på planen, upp med hakan ut med brösten, man ska visa vad man går för. Jag älskar fotboll, brinner för det lika mycket som för åtta år sen. Minns nästan alla cuper vi varit på genom åren, minnena är underbara, kommer ihåg när man var liten och gjorde mål, hur stolt man var, eller när man fick vara lagkapten. Saknar dom tiderna det inte var så stort allvar, men man växer och det blir hårade och hårdare har jag märkt. Man säger att man redan kan slå en passning eller den dribblingen, men man kan ALLTID bli bättre, och kämpa lite hårdare.. Det har jag fått från Ronaldo och viss del från Messi. Aja, ville bara tala om att fotboll är en stor del i mitt liv, hela mitt liv faktiskt!

-Fotboll är inte frågan om liv eller död, det är mycket viktigare än så!

Jag och Mimmi, år 2005!


Laget 2055!



CHAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0