Första julen avklarad! :D

Hej mina fina, dålig ptdate idag emn det är ju julafton, vari hos mormor och morfar hela dagen, firade jul där sen hemma på kvällen.. jag fick ganska mycket saker, är jätte nöjd! Och det är det viktigaste, jag ska fira jul imorgon också.. DÅ FÅR JAG MER :D Fast julen handlar inte bara om julklappar tkr jag! Men men bilder på mig kommer iaf, tog bara det inget annat vi av så många och det va ganska rörigt!

jag fick:

1300kr
Blå/rosa addidas kofta
grå kofta
Justin bieber t-shirt :D
mini clip (mp3) en lila
en tunn kofta
leopard bäddsätt
benvärmare i päls
presentkort på newyorker 300:- glitter 100:- gina 300:-
trosor
hmm.. tror det var allt, sen från mina fina vänner fick jag av Fanny två armband som hon hade gjort, sen typ choklad.. Sen av Anna fick jag mpnga ringar .. :D
Sen fick alla barnen ett ps3 .. wiiihoooo, sen typ en spel till wii.. ja de va väl det.

Natti...
- Jag tror, att jag börjar bli kär..


Facelooook..


Jag och Mami gick promenad med hundarna..


drivbild.. jag bjuder stort!


Kommentarer
Postat av: Mamma

OOOPppssss vem e det du e KÄR iiiiiiiiii????? Jag hoppas att du e nöjd me det du fick =)nu ska jag lägga din lilla syster bye bye. LOVE YOU <3

2011-12-27 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0