Dålig uppdatering..

Lovar att bli bättre nångång.

Hej hej, nu har jag precis plattat klart året och klätt på mig, blev ett svart linne svarta thigts och en kofta från gina. Ska hälsa på tuna barnen idag igen med bebis Betty :D Är väl där en stund sen måste jag hem och plugga matte och NO, matten är inte så viktig den är jag klar med för terminen men NO ska vara klar på fredag, men det går snabbt att göra, man ska slriva en text. Sen har jag också svenska, emn det är jag klar med så ska redovisa det på fredag, 2 steg. Om ni undrar vilken skola jag går i, så går jag i kunskapsskolan.
Japp veckan har varit seg men fått klart halva NO:n iaf, så stolt över det! på fredag ska jag försöka hinna redovisa föreställningskartan.. får hoppas på att han har tid. Va i tuna i måndags också, dit igen det är kul att träffa alla. Nu ska jag sminka mig och fixa lite så hörs vi senare! :)
KRaaaam!

Typ för fem år sen, :$ , på kusinens student!

Kommentarer
Postat av: Betty

Jag älskar dig oxå !

2011-12-08 @ 21:50:19
URL: http://fuckallofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0