Dålig update, sorry!

Förlåt för jag inte har bloggat så mycket, men min data har inte funkat eller aa den e knas. Iaf, igår hade jag innebandy träning vid 20.00-21.30, det gick sämst kunde inte spela, skadad i benet också. Men iaf, idag slita vi tolv, och vet ni vad, mina fina vänner kom visste inget, Leon, Yosef, Felicia, LindaL& Leila vare som kom, så gulligt! Tror inte jag la ut nån dagens snygging igår så lägger ut det efter dethär. När vi skulle gå till tumba c så tog leon ner mig på marken och mula mig.. Hm ja leon leon.. det v kul och få träffa dom iaf! Efter det gick jag hem t Anna och är här till träningen börjar och åker med dom, för har fotbollsträning idag :) Puss! <3






Mina fina, Filip kom med på en bild också han är söt han! Annars är det bara jag Anna och Fanny! :) <3
Bilder från i våras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0